0
MARQUETING POLITIC -L'ART DE GUARDAR ELECCCIONS-

MARQUETING POLITIC -L'ART DE GUARDAR ELECCCIONS-

L'ART DE GUANYAR ELECCIONS : DEL CARTELL AL YOU TUBE

AIRA, TONI

17,00 €
IVA inclós
No disponible, consulti'ns
Editorial:
EX TENSIONES EXTENSIONES
Any d'edició:
2008
ISBN:
978-84-935360-9-1
Pàgines:
248
Col·lecció:
Papers d'estudi
17,00 €
IVA inclós
No disponible, consulti'ns
Afegir a favorits

La política canvia, i els polítics, també: arriba l'era del màrqueting polític. En una societat hipermediàtica, basada en l'entreteniment audiovisual, la imatge cotitza a l'alça i el llenguatge dels polítics s'hi adapta. Les seves paraules han de connectar ràpidament amb un auditori escèptic i aficionat a fer zàping que està esperant que algú li atregui l'atenció amb força. Els partits dediquen a aquest propòsit tècniques marquetinianes que tenen un objectiu per damunt de la resta: guanyar eleccions. El màrqueting polític esdevé nuclear alhora que agent de canvi de la política. Si admetem que els mitjans de comunicació són peça clau per confegir la política tal i com l'entenem avui, seria absurd no convenir també que el mateix concepte de comunicació política evoluciona i s'adapta a l'entorn. Així és com, en el context de campanya permanent en què la societat actual sotmet els polítics, no es pot restringir l'àmbit marquetinià de la política als quinze dies de la campanya electoral oficial. Aquells quinze dies que abans constituïen el punt àlgid de l'apel·lació al vot, de les consignes, dels missatges persuasius, dels eslògans i del contacte del líder amb l'electorat potencial, ara no són més que la recta final d'una llarga cursa que dura quatre anys i que comença i acaba el mateix dia: la jornada electoral. Som davant d'una nova manera de fer política, més directa, més estètica, més teatral. El màrqueting polític hi guanya minuts de protagonisme. I la raó és clara: en temps de campanya permanent posa a l'abast guanyar eleccions fent que la política entri pels ulls.

Articles relacionats

  • COM DESENFADAR UNA MESTRA EN 10 PASSOS
    COM DESENFADAR UNA MESTRA EN 10 PASSOS
    PARIS, MARINE
    La mestra és la millor..., tot i que a vegades s'enfadi! Si la teva mestra et renya, segur que té una bona raó per fer-ho. Però... com la pots fer desenfadar? Para atenció i aprendràs com ho pots aconseguir en deu passos senzills i divertits! Un àlbum il·lustrat per riure i compartir a classe i en família, perquè el vincle tan especial entre mestres i alumnes no es trenca encar...
    Disponibilitat inmediata

    16,95 €

  • EL PRECIO QUE PAGAMOS
    EL PRECIO QUE PAGAMOS
    GROSSMAN, DAVID
    ¿Quiénes serán los israelíes después del último ataque terrorista? Los ensayos más reveladores del gran experto en el conflicto israelí-palestino. ¿Quiénes seremos? ¿Qué clase de personas seremos tras estos días, después de haber visto lo que hemos visto? ¿Desde qué punto se podrá empezar de nuevo tras la destrucción y la aniquilación de tantas y tantas cosas en las que creíamo...
    Disponibilitat inmediata

    12,90 €

  • ESCOLA ITALIANA
    ESCOLA ITALIANA
    PEDRALS, JOSEP
    El redescobriment d'un llibre fundacionalEscola italiana (2003) és una paròdia de les edicions crítiques: una antologia fictícia de textos presumptament italians, dividida en tres parts i amb un estudi introductori de Luca M. Rota.Amb aquest llibre, Josep Pedrals va assentar les bases de la seva poesia irònica i captivadora, que enganxa els lectors amb la seva manera desmenjada...
    Disponibilitat inmediata

    12,90 €

  • NIEBLA ROJA
    NIEBLA ROJA
    RYAN, ANTHONY
    Un thriller escalofriante en el que siete desconocidos deberán emprender un viaje aterrador hacia lo desconocido.Siete desconocidos. Una misión. Un horror infinito. Un hombre despierta en un barco en el mar sin recuerdos de quién es o dónde está. No está solo: hay otras seis personas, cada una de ellas con habilidades únicas. Ninguna de ellas puede recordar su nombre. Todas tie...
    Disponibilitat inmediata

    16,95 €

  • ESPECIAL OLIMPIADAS 2024
    ESPECIAL OLIMPIADAS 2024
    IBÁÑEZ, FRANCISCO
    Coincidiendo con la celebración de las Olimpiadas de París 2024, Mortadelo y Filemón nos explicarán los entresijos, secretos y todo lo que hay que saber sobre el máximo evento del deporte mundial en este álbum especial. Una edición especial que hará las delicias de los fans de los dos agentes. ¡No se lo pierdan! Mortadelo y Filemón se disponen a desvelarle todas las curiosidade...
    Disponibilitat inmediata

    15,95 €

  • ESCRIBIR UN SILENCIO
    ESCRIBIR UN SILENCIO
    PIÑEIRO, CLAUDIA
    De lo íntimo a lo público: política, feminismo, compromiso, familia y literatura Por la ganadora de los premios Clarín, Sor Juana Inés de la Cruz y Dashiell Hammett, entre otros «En Escribirun silencio [ pone su cuerpo y su voz para librar la madre de todas las batallas desde las palabras».Página 12 «Sospecho que lo que escribo nace del silencio. Porque así fue desde mi niñez, ...
    Disponibilitat inmediata

    21,90 €

Altres llibres de l'autor

  • POLITICA DE LES EMOCIONS, LA
    POLITICA DE LES EMOCIONS, LA
    AIRA, TONI
    Les emocions i els sentiments han estat sempre determinants enpolítica. Per. per què ara ocorre més que mai Ens proposem mostrar com i per què les emocions dominen el món, per a ser menys presoners dels nostres sentiments.Qui no ha llegit algun tuit de Donald Trump i no ha sentit el seu odiSegur que més d'un ha vist algun fragment dels debats sobre el Brexito sobre la crisi del...
    No disponible, consulti'ns

    18,90 €

  • LA POLÍTICA DE LAS EMOCIONES
    LA POLÍTICA DE LAS EMOCIONES
    AIRA, TONI
    Las emociones y los sentimientos han sido siempre determinantes en política. Pero ¿por qué ahora ocurre más que nunca? Nos proponemos mostrar cómo y por qué las emociones dominan el mundo, para ser menos prisioneros de ello. ¿Quién no ha leído algún tuit de Donald Trump y no ha percibido su odio latente o expreso? Seguro que más de uno ha visto algún fragmento de los debates s...
    No disponible, consulti'ns

    18,90 €

  • ELS GUARDIANS DEL MISSATGE
    ELS GUARDIANS DEL MISSATGE
    AIRA, TONI
    Obama, Sarkozy, Berlusconi, Merkel, Cameron, Rajoy i Zapatero. Què tenen en comú? La seva adaptació als dictats de la democràcia mediàtica. Perquè la societat de l'espectacle i de l'entreteniment exigeix convivència amb el ritme i el llenguatge dels mitjans de comunicació. Missatges simples, directes, molt centrats en les cares i amb apel·lacions constants a les emocions. Els l...
    No disponible, consulti'ns

    15,00 €