0
MARQUETING POLITIC -L'ART DE GUARDAR ELECCCIONS-

MARQUETING POLITIC -L'ART DE GUARDAR ELECCCIONS-

L'ART DE GUANYAR ELECCIONS : DEL CARTELL AL YOU TUBE

AIRA, TONI

17,00 €
IVA incluido
No disponible, consultenos
Editorial:
EX TENSIONES EXTENSIONES
Año de edición:
2008
ISBN:
978-84-935360-9-1
Páginas:
248
Colección:
Papers d'estudi
17,00 €
IVA incluido
No disponible, consultenos
Añadir a favoritos

La política canvia, i els polítics, també: arriba l'era del màrqueting polític. En una societat hipermediàtica, basada en l'entreteniment audiovisual, la imatge cotitza a l'alça i el llenguatge dels polítics s'hi adapta. Les seves paraules han de connectar ràpidament amb un auditori escèptic i aficionat a fer zàping que està esperant que algú li atregui l'atenció amb força. Els partits dediquen a aquest propòsit tècniques marquetinianes que tenen un objectiu per damunt de la resta: guanyar eleccions. El màrqueting polític esdevé nuclear alhora que agent de canvi de la política. Si admetem que els mitjans de comunicació són peça clau per confegir la política tal i com l'entenem avui, seria absurd no convenir també que el mateix concepte de comunicació política evoluciona i s'adapta a l'entorn. Així és com, en el context de campanya permanent en què la societat actual sotmet els polítics, no es pot restringir l'àmbit marquetinià de la política als quinze dies de la campanya electoral oficial. Aquells quinze dies que abans constituïen el punt àlgid de l'apel·lació al vot, de les consignes, dels missatges persuasius, dels eslògans i del contacte del líder amb l'electorat potencial, ara no són més que la recta final d'una llarga cursa que dura quatre anys i que comença i acaba el mateix dia: la jornada electoral. Som davant d'una nova manera de fer política, més directa, més estètica, més teatral. El màrqueting polític hi guanya minuts de protagonisme. I la raó és clara: en temps de campanya permanent posa a l'abast guanyar eleccions fent que la política entri pels ulls.

Artículos relacionados

  • PARA LEER AL ANOCHECER (N.ED.)
    PARA LEER AL ANOCHECER (N.ED.)
    DICKENS, CHARLES
    Niebla. Campanas a lo lejos. Un reloj marca la medianoche. En un salón victoriano, iluminado por el fuego de la chimenea y el destello tenue de las lámparas de gas, alguien carraspea, toma un sorbo de oporto y comienza a contar una historia. Una historia de fantasmas. Pocos autores como Charles Dickens supieron capturar el temblor que provoca lo sobrenatural cuando irrumpe en l...
    Disponibilidad inmediata

    16,00 €

  • FANTASMES. 60 HISTÒRIES ESPECTRALS
    FANTASMES. 60 HISTÒRIES ESPECTRALS
    GALAND, ALEXANDRE
    Els relats sobre aparicions han captivat la humanitat des de temps immemorials. FANTASMES. 60 HISTÒRIES ESPECTRALS és un àlbum de coneixement amb il·lustracions fabuloses des d'un enfocament científic i històric. Històries reals sobre els seus orígens i els protagonistes més destacats. Per saber-ho tot sobre els éssers espectrals. Un llibre de gran format ple d'il·lustracio...
    Disponibilidad inmediata

    24,00 €

  • 5. EN GUÀRDIA
    5. EN GUÀRDIA
    ESCABASSE, SOPHIE
    Quan una bruixa comença a causar problemes a l'institut del barri, les nostres aprenentes de bruixa preferides, l'Effie i la Garance, per plantar-li cara s'hauran de fer grans... literalment! Es transformaran en adolescents! El drama juvenil es converteix un duel màgic entre una bruixa tan forta que la van haver d'empresonar i... l'Effie, una bruixa que amb prou feines sap cont...
    Disponibilidad inmediata

    14,00 €

  • LA CHICA DEL LAGO
    LA CHICA DEL LAGO
    SANTIAGO, MIKEL
    Si quieres descubrir la verdad, tendrás que sumergirte en el pasado. Tras el éxito de la Trilogía de Illumbe y El hijo olvidado, con más de 1.500.000 lectores, vuelve el maestro del thriller: Mikel Santiago. Quintana Torres es una escritora de éxito. Los medios la apodan «la nueva reina del thriller». Durante una firma de ejemplares en Bilbao, se acerca a ella un antiguo compa...
    Disponibilidad inmediata

    24,90 €

  • ISLAS DE LA ASCUAOSCURA
    ISLAS DE LA ASCUAOSCURA
    SANDERSON, BRANDON
    Brandon Sanderson, el gran autor de fantasía del siglo XXI, anticipa el futuro más lejano jamás descrito en el Cosmere. Bienvenidos a la quinta novela secreta. Sexto del Ocaso es un trampero tradicional en la mortífera isla de Patji. Pero una fatídica noche, empuja a su pueblo a una carrera por modernizarse antes de que los invasores de las estrellas los conquisten. Teme que su...
    Disponibilidad inmediata

    26,90 €

  • PUNTO CERO
    PUNTO CERO
    MATSUMOTO, SEICHO
    Una nueva novela de Matsumoto protagonizada por primera vez por una investigadora. Un caso que reabre las cicatrices del pasado de la sociedad nipona. En Tokio a finales de los cincuenta, Teiko Itane, una joven de veintiséis años, acepta casarse con Kenichi Uhara, un ejecutivo diez años mayor al que ha conocido a través de un casamentero. Tras una breve luna de miel, Kenichi de...
    Disponibilidad inmediata

    21,95 €

Otros libros del autor

  • POLITICA DE LES EMOCIONS, LA
    POLITICA DE LES EMOCIONS, LA
    AIRA, TONI
    Les emocions i els sentiments han estat sempre determinants enpolítica. Per. per què ara ocorre més que mai Ens proposem mostrar com i per què les emocions dominen el món, per a ser menys presoners dels nostres sentiments.Qui no ha llegit algun tuit de Donald Trump i no ha sentit el seu odiSegur que més d'un ha vist algun fragment dels debats sobre el Brexito sobre la crisi del...
    No disponible, consultenos

    18,90 €

  • LA POLÍTICA DE LAS EMOCIONES
    LA POLÍTICA DE LAS EMOCIONES
    AIRA, TONI
    Las emociones y los sentimientos han sido siempre determinantes en política. Pero ¿por qué ahora ocurre más que nunca? Nos proponemos mostrar cómo y por qué las emociones dominan el mundo, para ser menos prisioneros de ello. ¿Quién no ha leído algún tuit de Donald Trump y no ha percibido su odio latente o expreso? Seguro que más de uno ha visto algún fragmento de los debates s...
    No disponible, consultenos

    18,90 €

  • ELS GUARDIANS DEL MISSATGE
    ELS GUARDIANS DEL MISSATGE
    AIRA, TONI
    Obama, Sarkozy, Berlusconi, Merkel, Cameron, Rajoy i Zapatero. Què tenen en comú? La seva adaptació als dictats de la democràcia mediàtica. Perquè la societat de l'espectacle i de l'entreteniment exigeix convivència amb el ritme i el llenguatge dels mitjans de comunicació. Missatges simples, directes, molt centrats en les cares i amb apel·lacions constants a les emocions. Els l...
    No disponible, consultenos

    15,00 €