- Editorial:
- CRUILLA
- Any d'edició:
- 2015
- ISBN:
- 978-84-661-3780-5
- Pàgines:
- 312
LLENGUA 2N PRIMARIA CONSTRUIM PACK
ABELLÓ TORNATÓ, NÚRIA / CASACUBERTA SUÑER, ASSUMPTA / PARCET OBIOLS, BLANCA / CUSÓ CAMPO, MÒNICA / SOLER CAM
PRIMER TRIMESTREUnitat 1 D'ON HA SORTIT... AQUEST PASTÍS TAN BO? Els pastissos. El diari. Frases fetes. Subjecte i predicat. Singular i plural (-A/-ES). Recepta. Poemes.Unitat 2 D'ON HA SORTIT... AQUESTA PINTURA? La prehistòria. La descripció. Grups de paraules. Masculí i femení. Singular i plural (-CA/-QUES). Text expositiu.Unitat 3 D'ON HA SORTIT... L'ELECTRICITAT? L'electricitat. El conte. Paraules compostes. Singular i plural. Paraules amb G, GU, GÜE i GÜI. Notícia.Taller trimestral Retallables Àmbits temàtics comuns a totes les àreesProgramacióSEGON TRIMESTREUnitat 4 D'ON HA SORTIT... AQUEST CASTELL TAN ALT? Els castellers. La vivència personal. Paraules sinònimes. L'article. Paraules amb R i RR. Text expositiu.Unitat 5 D'ON HA SORTIT... AQUEST RIU? Els rius. L'enquesta. Paraules antònimes. Els adjectius. Els signes de puntuació. Poemes.Unitat 6 D'ON HA SORTIT... AQUEST GATET? Els animals domèstics. La descripció. Les comparacions. Els verbs. Paraules amb C i Ç. Poemes endevinalla. Poemes.Taller trimestral Retallables Àmbits temàtics comuns a totes les àreesProgramacióTERCER TRIMESTREUnitat 7 D'ON HA SORTIT... AQUESTA DISFRESSA? Les representacions d'obres teatrals. L'opinió personal. Els quantifi cadors. Els verbs regulars. Paraules amb S i Z. Poemes.Unitat 8 D'ON HA SORTIT... AQUEST PLANÇÓ? Les plantes. El plànol i l'itinerari. Noms d'ofi cis. El verb: passat, present i futur. Paraules amb S, SS, Ç i C. Experiment.Unitat 9 D'ON HA SORTIT... AQUEST INVENT? Els avions. La historieta. Les onomatopeies. Els quantifi cadors. Paraules amb X i IX. Entrevista. Poemes.
Taller trimestral Retallables Àmbits temàtics comuns a totes les àreesProgramacióInclou tres contes de la col·lecció CONTES PER PENSAR:Com seda blavaEn Quim preguntaireL'aventurer oncle Max
CONSTRUÏM és un nou projecte educatiu:
GLOBAL Perquè recorre totes les etapes educatives i seqüencia els continguts de tots els cursos establint ponts des d'Infantil fins a l'ESO.
PROXIMITAT Perquè és un projecte fet des de l'escolta activa i el diàleg constant amb l'escola, un projecte que comparteix, amb mestres, professors, alumnes i famílies, els reptes de l'educació davant les noves situacions socials.
INNOVACIÓ Perquè acompanya en la introducció de metodologies innovadores a l'aula que reforcen l'enfocament competencial del projecte, i posa la tecnologia al servei de l'escola i de l'èxit educatiu.
COMPROMÍS Perquè es materialitza en solucions, continguts, eines, recursos i serveis a mida i ofereix als centres un suport directe en qualsevol moment del curs escolar mantenint un contacte permanent per a la millora contínua dels nostres materials.
Claus del Projecte CONSTRUÏM a Primària:
COMPETÈNCIES BÀSIQUES
Orienta cap a un aprenentatge eficaç fomentant la transversalitat dels continguts, la funcionalitat dels aprenentatges i l'autonomia de l'alumnat, a la vegada que els prepara per superar amb èxit les proves de competències al cicle mitjà i superior.
INTEL·LIGÈNCIES MÚLTIPLES
Introdueix els principis de la teoria de les intel·ligències múltiples al cicle inicial, posant-les en relació amb les competències bàsiques, com a estratègia per atendre la diversitat a l'aula i a través d'un seguit de recursos audiovisuals i interactius allotjats enl'entorn digital.
TREBALL COOPERATIU
Presenta propostes de treball amb tècniques cooperatives a totes les àrees de cicle mitjà i superior com a estratègia per atendre la diversitat a l'aula, fomentant així l'aprenentatge entre iguals.
ENSENYAMENT PROTEGIT
Incorpora les estratègies i tècniques de l'Ensenyament Protegit, que fan el contingut acadèmic comprensible, significatiu i interessant per als alumnes a través de la presentació de models, organitzadors gràfics, vocabulari clau...
PROJECTE DIGITAL
Presenta un entorn virtual d'aprenentatge amb noves funcionalitats que situa la guia didàctica digital com a eix central de l'activitat docent, en diàleg constant entre el material imprès i els recursos web.