EL POLONÈS

EL POLONÈS

Editorial:
EDICIONS 62
Any d'edició:
ISBN:
978-84-297-8111-3
Pàgines:
160
17,00 €
IVA inclòs
No disponible, consulti'ns

El Premi Nobel de Literatura viatja a Catalunya en la seva nova novel·la: un afer sentimental entre un músic polonès i una barcelonina.
¿L'amor és un estat de la ment, un estat de l'ésser, un fenomen, una moda que va quedant relegada als regnes de la història?
Un home i una dona es coneixen a Barcelona gràcies a l'interès comú per la música de Chopin. Witold, un reconegut pianista polonès, viatja a Catalunya per participar en un recital. Un cop acabat el concert, l'amfitriona, Beatriu, el convida a sopar.
La trobada no es desenvolupa amb la tranquil·litat que el músic i la dona esperaven tal com explica de manera sincera, aguda i precisa la protagonista. Les tensions no són només d'ordre sentimental; també hi ha diferències vitals, culturals, sexuals o lingüístiques que marquen el curs de la seva relació.

Altres llibres de l'autor, autora

  • EDAT DE FERRO -LABUTXACA-
    Titulo del libro
    EDAT DE FERRO -LABUTXACA-
    COETZEE, J. M.
    Només la valentia, la lucidesa, l'amor i l'estranya companyia d'un rodamón li donaran les forces per afrontar amb di...

    7,95 €

  • ESPERANT ELS BÀRBARS
    Titulo del libro
    ESPERANT ELS BÀRBARS
    COETZEE, J. M.

    17,10 €

  • LES VIDES DELS ANIMALS
    Titulo del libro
    LES VIDES DELS ANIMALS
    COETZEE, J. M.

    12,45 €

  • LA INFANTESA DE JESÚS
    Titulo del libro
    LA INFANTESA DE JESÚS
    COETZEE, J. M.
    “La infantesa de Jesus fa justícia a la reputació de l'autor: és rica i enigmàtica, plena d'espurnes de la seva pene...

    17,90 €