- Editorial:
- GRAO
- Año de edición:
- 2009
- Materia
- Pedagogia i educación
- ISBN:
- 978-84-7827-685-1
- Páginas:
- 223
BONES PRÀCTIQUES D'ESCOLA INCLUSIVA
LA INCLUSIÓ D'ALUMNAT AMB DISCAPACITAT: UN REPTE, UNA NECESSITAT
MACARULLA, ISABEL / SAIZ, MARGARIDA (COORD.)
Pròleg: Escola inclusiva, un bé que ens inclou a tots Primera part: Aproximació teòrica a partir de l'experiència El model que volem Segona part: Experiències de bones pràctiques Escoles inclusives Escola bressol inclusiva, una bona pràctica educativa que reclama continuïtatm La inclusió al CEIP Folch i Torres d'Esplugues de Llobregat: un model institucional: Justificació. Presentació del centre. Objectius. Desenvolupament de la nostra experiència Volem fer un tipi indi prou gran perquè hi puguem cabre nosaltres Les unitats de suport a l'educació especial a l'ESO Una experiència, una realitat Glossari Epíleg: Iguals però diferents, diferents però iguals Llista d'experiències rebudes per al projecte Bibliografia comentada.
La inclusió escolar de l'alumnat amb necessitats
educatives especials; com fer més inclusiva la pràctica
educativa; com identificar les dificultats i les
amenaces. Inclou una sèrie de reflexions, conclusions i
propostes contrastades a partir de l'experiència.